Installatiebedrijf Zijlstra Leens lanceert nieuwe huisstijl en website

Foto:

LEENSInstallatiebedrijf Zijlstra uit Leens is de afgelopen jaren flink gegroeid. Het installatiebedrijf is uitgebreid met een aparte bedrijfstak voor dakbedekking en is daarmee een allround installatiebedrijf. Met dit totaalpakket onderscheidt het bedrijf zich van andere installateurs in het noorden. Voor eigenaar Gert Zijlstra reden om de externe communicatie te professionaliseren.

Gert Zijlstra: “We waren al een tijdje toe aan een professionaliseringsslag in communicatie. Toen we eenmaal begonnen met een nieuwe website, besloten we om het in één keer goed aan te pakken. We deden daarom een stap terug en begonnen met branding, met een nieuw logo, huisstijl en website als resultaat. Alles bij elkaar heeft ons bedrijf een geheel nieuwe, frisse uitstraling gekregen.”

Heb je ze al zien rijden?

Het oude logo, die al vanaf de start in 2004 werd geïntroduceerd, is compleet vernieuwd. De nieuwe huisstijl moest de synergie tussen installatiewerk en dakbedekking aanduiden en passen bij het imago van het bedrijf. Het bedrijf is vooruitstrevend, toegankelijk en professioneel waarbij de Groningse nuchterheid de boventoon voert. Met andere woorden: wat ze doen, doen ze goed, maar daar lopen ze niet mee te koop.

Creatief Bureau Frissekom uit Winsum had het genoegen deze waarden door te vertalen in nieuwe huisstijl. Met de kleuren blauw en rood die staan voor koud en warm, het dakje en de degelijke, stevige letters is dat goed gelukt. De slogan ‘Installatiewerk en dakbedekking onder één dak’ – niet meer en niet minder – maakt het af. Wellicht hebt u de bedrijfsbussen al in hun nieuwe jasje door het Groningse landschap zien rijden.

 

Nieuwe website zijlstraleens.nl

Een mooie weergave van de nieuwe huisstijl is de website. Een herkenbaar, fris uiterlijk met goede fotografie en een actueel aanbod. Niet Zijlstra zelf, maar de klanten en relaties vertellen waar het bedrijf goed in is. De foto’s van de medewerkers die her en der getoond worden passen bij het persoonlijke, toegankelijke imago. Woensdag 10 april werd de website gelanceerd, net als Facebookpagina ‘Zijlstra Leens’ waarop het laatste nieuws gedeeld wordt. Creatief Bureau Frissekom uit Winsum ontwikkelde zowel de branding als de website waarbij zij samenwerkten met Content met Corien, de communicatieadviseur die de honneurs van Zijlstra waarnam en de continuïteit waarborgde.

Duurzaam verwarmen

Dat duurzaamheid steeds belangrijker wordt is duidelijk merkbaar bij Installatiebedrijf Zijlstra. Klanten kiezen steeds vaker voor een warmtepomp in plaats van een cv-ketel. Daarnaast is Zijlstra momenteel heel actief met het adviseren over en het plaatsen van zonnecollectoren en -panelen. Voor wie ook graag duurzamer wil omgaan met energie:  Installatiebedrijf Zijlstra heeft ruime ervaring op dit gebied en adviseert er graag over. Lees ook eens de ervaringen van klanten op de website.

Installatiebedrijf Zijlstra

Van het aanleggen van nieuwe elektra- of verwarmingsinstallaties tot het aanbrengen van bitumineuze dakbedekking of dakgoten; geen installatieklus is te gek. Met geduld en uiterste precisie wordt het werk uitgevoerd. Daarbij heeft Zijlstra één doel voor ogen – en dat is dat het goed moet worden uitgevoerd.

Reacties

article
135618
LEENS – Installatiebedrijf Zijlstra uit Leens is de afgelopen jaren flink gegroeid. Het installatiebedrijf is
https://winsum.nieuws.nl/zakennieuws/20190413/installatiebedrijf-zijlstra-leens-lanceert-nieuwe-huisstijl-en-website/
2019-04-13T17:43:03+00:00
https://cdn.nieuws.nl/media/sites/382/2019/04/13173852/Zijlstra.jpg
Zakennieuws